Heeft u een vraag?

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

De levering duurt meestal 1 werkdag, maar in uitzonderlijke gevallen kan het iets langer zijn. Wij vragen uw geduld in het geval van een vertraging. U kunt uiteraard altijd contact met ons opnemen.

Verkeerde artikel ontvangen

Als je het verkeerde artikel hebt ontvangen of 1 of meer artikelen uit je bestelling mist, neem dan contact met ons op en vermeld indien mogelijk de volgende gegevens:

Uw bestellingsnummer. Je vindt het in de bevestigingsmail van je bestelling.

Een foto van het verkeerde product, of een link naar het verkeerde product in onze winkel. Dit helpt ons ervoor te zorgen dat anderen niet met hetzelfde probleem worden geconfronteerd als er een fout is gemaakt in het magazijn. Bedankt dat je ons helpt anderen te helpen! 🙂

Vervolgens sturen we de juiste artikelen zo snel mogelijk op en laten we je weten of we willen dat je de verkeerd geleverde artikel (en) retourneert. Uiteraard vergoeden wij alle verzendkosten.

Artikel ontbreekt in uw bestelling

Als er een artikel ontbreekt in uw bestelling, neem dan contact met ons op en vermeld uw bestelnummer en de naam van het ontbrekende artikel. We sturen onmiddellijk een vervangend artikel en onderzoeken wat de fout kan hebben veroorzaakt, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Ook al is ons magazijnteam geweldig, er kunnen toch fouten gemaakt worden, en we bieden dan onze excuses aan.

Gebroken / defect artikel ontvangen

Alles in ons magazijn ondergaat een strikte kwaliteitscontrole.

Als u een kapot of defect product heeft ontvangen, spijt het ons vreselijk. We zullen dit zo snel mogelijk oplossen.

Neem dan contact met ons op via ons contactformulier en voeg een foto toe van het kapotte artikel. Een van onze geweldige klantenservice ninja’s zal je zo snel mogelijk helpen!

Beschikbare betalingsmethoden

Bij Luxtorious accepteren we betalingen met de volgende betaalmethoden:

Verrekenen wij betalingskosten?

Nee! Er worden nooit betalingskosten in rekening gebracht voor welke betaalmethode dan ook op Luxtorious!

Luxtorious SSL-certificaat

We houden onze site erg veilig. Of het nu server- of platformgerelateerd is, we zorgen er altijd voor dat we de nieuwste beschikbare beveiligingsupgrades en maatregelen toepassen.

Bovendien werken al onze sites in een beveiligde HTTPS-verbinding met behulp van een zeer veilige 256-bits codering. HTTPS-codering is een beveiligde koppeling tussen u en onze servers om ervoor te zorgen dat niemand anders toegang heeft tot uw persoonlijke gegevens.

U kunt altijd controleren of een website een beveiligde HTTPS-verbinding gebruikt door te kijken of ze een klein slotpictogram hebben en duidelijk “https” in de URL hebben geschreven. We raden je aan om altijd alleen te winkelen op plaatsen met een beveiligde HTTPS-verbinding, zo ben je altijd volkomen veilig.

Wanneer moet ik betalen?

We verwerken uw betaling pas nadat uw product is verzonden. Daarna, en afhankelijk van uw betaalmethode, wordt u binnen 1-2 werkdagen in rekening gebracht.

Houd er rekening mee dat sommige creditcards, zoals Mastercard en Visa, het bedrag reserveren zodra u de bestelling plaatst. Dit betekent niet dat we uw kaart al hebben belast, alleen dat het totaal van de bestelling voor ons is gereserveerd.

14 dagen retourbeleid

Bij Luxtorious verkopen we alleen producten die we zorgvuldig hebben geselecteerd en getest op algehele kwaliteit.

Uiteraard heb je het wettelijke 14 dagen recht om je bestelling te annuleren en terug te sturen vanaf de dag dat je deze hebt ontvangen, om welke reden dan ook en zonder rechtvaardiging.

Maar omdat we zoveel vertrouwen hebben in onze collectie en willen dat je 100% tevreden bent met je aankoop, bieden we 14 dagen de tijd om je product te retourneren. Je kunt je artikelen om welke reden dan ook retourneren, of gewoon zonder reden.

Je kunt een artikel retourneren na de wettelijke 14 dagen, mits het artikel niet is gebruikt (voor zover redelijkerwijs mogelijk is) en alle verpakking intact is.

Moet ik voor de retourzending betalen?

We kunnen op dit moment helaas geen gratis retourzending aanbieden.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra we je retourpakket hebben verwerkt, sturen we je een ontvangstbevestiging per e-mail en verwerken we je terugbetaling onmiddellijk via de betaalmethode die je hebt geselecteerd tijdens het retourproces.

Is mijn retourpakket aangekomen?

We zullen je onmiddellijk per e-mail op de hoogte stellen zodra je retourpakket is aangekomen. Als je 14 werkdagen na het verzenden van het retourpakket nog niets van ons hebt gehoord, neem dan contact op met ons geweldige klantenserviceteam.

Zit er garantie op mijn aankoop?

Jazeker! Al onze producten worden geleverd met 2 jaar garantie. We dekken alles wat niet direct door u wordt veroorzaakt.

Mijn product is kapot gegaan, wat moet ik doen?

Het spijt ons echt dat te horen! We zullen ons uiterste best doen om alles weer goed te maken.

Laat ons weten wat er is gebeurd en stuur ons een foto van het kapotte product via ons contactformulier. Een van onze geweldige klantenservicemedewerkers zal zo snel mogelijk contact met je opnemen om je te helpen.

Heeft u een klacht?

Als er iets is waar u niet tevreden over bent, neem dan contact met ons op door ons een e-mail te sturen of ons te bellen en we weten zeker dat we een oplossing kunnen vinden.

Heeft u nog steeds vragen?

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.

Contact opnemen